Realizacja zamówienia

  1. Zamówienia są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  4. Warunkiem koniecznym do realizacji Zamówienia jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia.
  5. Klient wypełnia formularz zamówienia podając dane kontaktowe: dokładny adres, na który Zamówienie ma być wysłane, oraz numer telefonu i adres e-mail.
  6. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
  7. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane.
  8. Klient w procesie składania zamówienia otrzymuje fakturę proformę, natomiast oryginał faktury VAT zostanie wysłany wraz z przesyłką lub będzie przesłany na adres e-mail Klienta podany w Zamówieniu.
  9. Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
  10. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności przez Klienta lub, jeśli Klient wybrał opcję płatności przy odbiorze Towaru, od momentu złożenia Zamówienia.
  11. W wypadku braku zamówionych Towarów w magazynie, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie oraz związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin.
  12. Towar dostarczany jest Klientowi pod wskazany w zamówieniu adres, zwykle do 3 dni roboczych.
  13. Sklep Landmann nie odpowiada za ewentualne opóźnienia leżące po stronie firmy kurierskiej. Doręczenia kurierskie są realizowane w godzinach 09:00 – 17:00. Prosimy o wybór takiego adresu dostawy dla przesyłki, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w tych godzinach. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
  14. Zamówienia są realizowane tylko na terenie Polski a umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.